שלושת הדובים בקמפיין חדש עבור בנק ישראל

5
ספט
2011

סטודיו שלושת הדובים, בשיתוף לשכת הפרסום הממשלתית, מעלה קמפיין "לוקחים אחריות על הכסף שלנו" עבור בנק ישראל

בימים אלו מושק קמפיין האינטרנט של בנק ישראל בפייסבוק.
הקמפיין פונה לבני נוער ומעודד אותם לקחת אחריות על הכסף שלהם. הקמפיין מציג בדרך קריאטיבית דרכים לתכנון פיננסי ומדבר אל בני הנוער בגובה העיניים.

סטודיו שלושת הדובים, המתמחה בפתרונות קריאטיב בתחומי המדיה שונים אחראי על הקונספט הקריאטיבי והעיצוב. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להציג בני נוער ישראליים ואחראיים שמייעצים לגולשים איך לקחת אחריות על הכסף שלהם.
יש לציין כי מדובר במהלך חדשני ויצירתי עבור בנק ישראל.

שיתוף הפעולה בין לשכת הפרסום הממשלתית לסטודיו שלושת הדובים הניב קמפיין מפתיע, צעיר ויצירתי.