תוכן שיווקי

"מהו תוכן שיווקי ?" – היא כנראה השאלה הראשונה שתישאל ע"י גולש ממוצע לאחר ששמע את צמד המילים הללו.
כאשר קוראים, רואים או שומעים דבר כלשהו המעניין אתכם, התוכן הגורם לכך, בין אם מדובר בפוסט, כתבה, וידאו, תפריט במסעדה, כותרת בעיתון, תוכן של אתר וכו', מדובר בצורות של תוכן שיווקי.

חשיבותו של תוכן שיווקי

הנקודה הייחודית של תוכן שיווקי היא בעצם אותו התוכן המניע לפעולה, המדבר בצורה ייחודית על דבר מסויים: עליכם, החברה שלכם או המוצר / השירות שאתם מנסים למכור. נקודה זו חשובה גם בהנעת הלקוח או הגולש לקרוא דבר חדש ומעניין ולהבליט אתכם מעל האחרים. תוכן שיווקי, באם מושגת הנקודה, מאפשר לעסק שלכם לזכות באמון הציבור בתחומו.

נקודה נוספת בתוכן שיווקי

תוכן שיווקי לא עובד בשיטת ה Push כי אם בשיטת ה Pull. בשונה מהשיווק הישן, תוכן שיווקי מבוסס על אישור מצד הצרכן – הוא מחליט באם הוא מעוניין להיחשף לתוכן זה, בין אם בקריאה, צפייה, שימוש וכו'.

ככלל, תוכן שיווקי הוא אומנות תקשורת עם לקוחות ללא מכירה. במקום להציע את המוצרים והשירותים שלכם, אתם מספקים מידע אינפורמטיבי המעשיר את הידע של הצרכן. מהות האסטרטגיה הזו נעוצה בעובדה שאנחנו כעסקים, מגישים מידע שוטף ובעל ערך לצרכנים והם, בסופו של דבר, נותנים לנו את אמונם.

ניתן לפתח ולהוציא לפועל הודעות "מכירה" שנצרכות ואף מתבקשות ע"י לקוחותיכם. כדי לשמר את הלקוח, עליכם להציג תוכן שיווקי מוצלח ולשווק אותו באופן הנכון. אתם יכולים לכתוב את התוכן בעצמכם תוך שימת לב לקהל המטרה, או לשכור שירותי כתיבה שיווקית מאנשי מקצוע המתמחים בתחומכם ובמידע שיעניין את קהל הלקוחות שלכם. התוכן המסקרן והייחודי יכול לסייע לכם לשמר את הלקוחות הקיימים ולגייס לקוחות חדשים.