מחלקת תרבות ובידור

המחלקה עוסקת בתחומי התרבות בכלל ובמוסיקה ישראלית בפרט.

אופי העבודה עבור כל לקוח וכל פרויקט נקבע בצורה פרטנית ומבוסס על תוכנית שיווקית כתבנית לאמן / מוצר. האפשרויות לדפוסי עבודה שונים במסלול יחסי הציבור שלנו:

  • פרויקט – קמפיין תקשורתי המוקצב בזמן ובתקציב המבוסס על בניית תודעה וביקוש תקשורתי למוצר תרבותי. קמפיין יחסי ציבור שכזה יכול לכלול בתוכו מספר מרכיבים שונים.
  • דפוס עבודה נוסף הינו הדפוס המצומצם בו אנו מציעים ללקוח את הידע, היכולות והקשרים להוצאת המידע היחצ"ני אותו הוא מבקש להעביר לגופי התקשורת.
    שיתוף פעולה מסוג זה אינו מוגבל במשך העבודה מחד, אך מאידך אינו מבטיח את היוזמה האישית והיצירתיות בבניית אייטמים או יצירת עניין בלקוח ע"י הכנת הקרקע מראש. זהו שירות ארגוני בלבד על בסיס ריטיינר לגופים בהם קיימת מחלקת שיווק אשר עושה את עבודת ההכנה בצורה פנים-ארגונית ורק נשענת על משרד יחסי ציבור בהוצאת המידע לתקשורת.

  • ליווי מלא – ייצוג אמן / ארגון בצורה בלתי מוגבלת. בניגוד לקמפיין פרויקט, אין באפשרות זו מגבלה על משך הייצוג או על נושאיו והוא מתקיים על בסיס ריטיינר. בליווי יחצ"ני מלא ההבדל הוא בשורה התחתונה – אין צורך בקידום מוצר והחשיפה התקשורתית לאורך הקמפיין נמדדת בטווח הארוך. הליווי הוא מלא והשירות ניתן גם לקידום האמן / גוף תוך מיקסום חשיפתו והשארתו בעין התקשורת.